11 Mayıs 2013 Cumartesi

Crysis 1 Crack İndir

Crysis 1 oyunuda diğer çoğu bilgisayar oyunu gibi crack gerektiren oyunlardandır. Bu yüzden diğer oyunlarda yaptığınız gibi crys 1 oyununda da crack yapmanız gerekiyor. Crack dosyasını indirdikten sonra önemli bilgiyi okumayı unutmayınız.
Crysis 1 crack indirmek için aşağıdaki linke tıklayın.


Önemli bilgi;
Crack\bin32 klasörünün içindeki bütün dosyaları kopyalayıp aşağıdaki alana yapıştırın.

Electronic Arts\Crytek\Crysis WARHEAD\Bin32 (Bu alana yapıştırın.)

8 yorum:

  1. olmadı yine Please insert the original "Crysis(R)" CD/DVD hatasını veriyor lütfeen yardım edin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dostum crack çalıştı teşekkür ediyorum ellerin dert görmesin :) <3

      Sil
  2. şimdi indiriyorum umarım olur benim aldığım hata ve indirme sebebim çalışmayı durdurdu hatası almam
    call of duty 4 de aynı hatayı aldım başka sayfadan crack indirdim ve kurdum çalıştı umarım olur :}

    YanıtlaSil
  3. ben şunu indirdim çalıstı arkadaslar.
    https://turbobit.net/6ymp21h3m2zi.html

    YanıtlaSil
  4. https://crackindirr.wordpress.com/2020/08/25/crysis-1-crack-indir/

    YanıtlaSil
  5. yüledim oldu elerine saglg

    YanıtlaSil